Hmm… toen ik deze tip las om over te bloggen dacht ik dat het een goed idee was maar nu ik de blog begin te schrijven twijfel ik er toch aan. Het staat dan wel op het wereldwijde web en iedereen in de wereld kan deze negatieve ervaring dan lezen.

Daarom heb ik besloten om het algemeen te houden en geen namen te noemen, al wordt het dan wel minder ‘spannend’.

Ik ga liefst een wolwinkel binnen waar je weet dat de verkoopsters ook kunnen breien of haken zodat je vragen kan stellen over welk garen je bijvoorbeeld best gebruikt voor welk project. Jammer genoeg is dat niet in alle wolwinkels zo en dat vind ik wel jammer. Dat is voor mij een reden om niet meer terug naar die winkel te gaan.

Klinkt misschien stom maar als ik nieuwe producten koop wil ik wel graag weten voor wat ik ze best kan gebruiken. Als je bijvoorbeeld een nieuwe koelkast koopt wil je toch ook weten hoe die werk? Welke energielabel die heeft etc? Dat vind ik dus bij wol ook belangrijk om te weten.


3 reacties

JasMien · 17/03/2017 op 10:07

ik vind dat ook maar normaal!

cqhaken · 19/03/2017 op 10:33

Logisch toch! Als ze niks weten van de producten, heb ik geen goed gevoel erbij.

minoesjka2 · 19/03/2017 op 18:01

Ja hoor, vind ik ook logisch …….. ik kom ook niet graag in winkels waar men geen verstand van zaken heeft., en ik denk dat bijna iedereen dat heeft.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Solve : *
6 + 19 =


Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: